понедельник, 8 мая 2017 г.

Матлах Нестор
Моя майбутня професія
Вибір професії є одним з найважливіших виборів в житті людини. З дитинства я знайомий з медициною, а особливо з кардіохірургією, адже мій тато є лікарем цього напрямку. Коли я побачив як проводиться операція, я точно вирішив, що буду лікарем. А точніше хірургом. Для цієї роботи потрібна тверда рука, не боятися відповідальності, а виконувати свою роботу. Ніколи не боявся крові і любив допомагати людям, ось і вибрав цю професію.
Медици́на — галузь наукової та практичної діяльності, що вивчає нормальні та патологічні процеси в організмі людини, різноманітні захворюванняпатологічні стани, методи їх лікування, запобігання та зміцнення здоров'я людини.
Слово «медицина» походить від словосполучення лат. ars medicina — «лікувальне мистецтво», «мистецтво зцілення» і має той самий корінь, що й дієслово лат. medeor — «зцілюю».
Кардіохірургі́я — галузь хірургії та кардіології, яка займається лікуванням захворювань серцево-судинної системи (вроджені вади серцянабуті вади серця, хірургія магістральних судин, ішемічна хвороба серцякардіоміопатії, пухлини серця, аритмії серця та інші).


Комментариев нет:

Отправить комментарий